Cristina Silverbell

Publicerat: 2013-08-03 / 13:14:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Cristina Silverbell, well som jag hoppas att ni vet är detta då mitt namn. Eller ja, min karaktär på Star Stables namn. Jag har hört det tisslas & tasslas lite i olika chatter just om namnvalet alla gjort i början av spelet. Till karaktären, till hästen och så vidare..! Men den tanken med att inte gilla namnet man valt, eller snarare att folk har tröttnat har aldrig slagit mig. Jag fullkomligt älskar mitt efternamn Silverbell, Silverklocka hur fint låter inte det? Dessutom så känns det väldigt unikt, även om jag sett ett fåtal personer med samma efternamn så petar det inte mig i ryggen, jag älskar fortfarande detta namn. Silverklocka, Silverbell.
Cristina då? Jo men så blev det, ni vet den där beslutsångesten man får när det finns hur många namn som helst & man vill helst välja ett så fort som möjligt så att man kan börja spela snabbt! Jag scrollade omkring länge, länge och klurade på vad jag ville att min karaktär skulle heta. Det skulle vara något som kändes rätt, det skulle helst inte vara alltför vanligt (fast om jag hittade det ultimata namnet så spelade ju det ingen roll.) och efter att halvdesperat klickat fram 'Randoms' några gånger så hittade jag Cristina. Det kändes helt rätt & efternamnet var redan bestämt, så det var bara förnamnet jag klurade på! Som ni säkert förstått så fick inte jag 'inspiration' till namnet någonstans, det är bara jag..!

Att det slutade upp med Cristina Silverbell är jag inte alls missnöjd över, jag trivs fortfarande med det namnet & det känns verkligen jag! Likaså är jag nöjd med namnen jag gett mina fina hästar, så ingen ångest där inte mina vänner!

 

Lucy Flowerlake
Publicerad: 2013-08-03 / 16:49:54 | Blogg: http://jorvikliv.bloggplatsen.se

Jag älskar också mitt namn... och hela min karaktär. Jag menar, hur fint är inte Lucy? Och Flowerlake, Blomstersjö. Det låter ju så fint tycker jag! Och så älskar jag mitt ansikte, smink och långa svarta hår. Och självklart mina blå ögon. Har aldrig bytt något utom kläderna förstås. Kollat hos stylisterna och frisörerna men aldrig hittat något jag gillar som mitt startutseende.
Skulle inte byta varken namn eller utseende även om det gick.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback