Lite nattjobb

Publicerat: 2013-08-14 / 01:12:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Tidigare idag så fick jag värsta rycket och red omkring & brände i princip alla mina jorvik chillings, som jag gått och sparat på ett bra tag nu.. Så alltså slutade det med att jag står där, med endast ungefär 1000 JC kvar. Så efter att jag gjort alla dagliga uppdrag, levlat upp Nightmaster till level 14 - så tog jag tag i detta och red runt och gjorde stallsysslor. Blä vad tråkigt det är! Men man tjänar ju en liten slant på det, så varför inte? Tror dock inte att detta kommer bli en vana, har oftast inte så överdrivet mycket tid över till att bara rida runt och finnas, vilket är synd.. Den bästa Star Stable tiden är nog faktiskt den tiden som man spenderar planlöst omkring vandrande, bara rider från plats till plats, träffar nya människor & spontanhandlar saker som man sedan inser att man inte alls har någon användning av. Okej stryk det där sista, men ni fattar poängen!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback