Svart Jorvikträns?

Publicerat: 2013-08-03 / 11:37:00 | Kategori: Cristina Silverbell
På i princip varje blogg som jag följer så har detta träns skymtat till ett antal gånger! Tränset ifråga är ju det nyanlända kolsvarta tränset som sägs vara från Jorvik! Min första tanke när jag såg det på folks bloggar så var att "jaha detta var väl tjusigt.." Men självklart var jag tvungen att ta en titt på den nyanlända utrustningen som kommit till Fort Pinta med egna ögon i spelet! Tycker förresten att det är lite smått märkligt att dem inte har skrivit något om dessa bland nyheterna på Starstable.com, precis som de nya frisyrerna i Firgrove som inte heller nämnts till?? 
När jag faktiskt vilade mina ögon med detta beryktade & hyllade träns, så blev jag riktigt besviken. Det såg extremt kladdigt ut & det kommer inte passa alls till den svart/gråa utrustning som jag redan har i garderoben. Så nej jag kommer inte följa strömmen & inhandla detta. Fast vem vet, jag kanske ändrar åsikt i framtiden & köper det då - det vet man aldrig ;) Självklart respekterar jag att andra tycker det är fantastiskt fint, men jag kan tyvärr inte hålla med om detta. Nej detta får en diss från mig..

 




Hanna Lightbear
Publicerad: 2013-08-05 / 13:11:04 | Blogg:

Men det tränset är ju till att passa ihop med den KOLSVARTA utrustningen som finns i Figgge :')

Molly Puppyhand
Publicerad: 2015-02-17 / 21:32:02 | Blogg:

Vart har du köpt schabraket?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback