Appaloosa hästar upp till öronen!

Publicerat: 2013-07-24 / 13:26:00 | Kategori: Uppdateringar
Otroligt fina är dem! Min absoluta favorit är ju den till höger kan jag ju hinta om ^^ Dessutom så har hästarna ju bra rasbonus, nu brukar jag dock inte titta så mycket på just rasbonusen - utan mer på priset & hästen i allmänhet! Som ni ser så är jag lagom pank, efter ett oplanerat hästköp nu tidigare idag!
 
 

Sylvie Yellowstone
Publicerad: 2013-07-24 / 15:02:47 | Blogg: http://sylvieyellowstone.blogg.se

Woho, vi är ungefär lika panka 8D Jag köpte en häst för tre dagar sedan för 890 vilket känns pyyytteliite surt nu, hah!

Svar: Hah åh vet hur det känns ;_;
starstableteam.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback