Appaloosas & cowboykläder!

Publicerat: 2013-07-24 / 12:48:00 | Kategori: Uppdateringar
Hejsan allihopa!
- Vackra Appaloosas och cowboykläder är nytt i denna veckas uppdatering!

Nya hästar:
- Två vackra Appaloosas har kommit till Marleys Gård utanför Silvergladebyn! 

Vilken fantastisk Appaloosa!
Vilken fantastisk Appaloosa!

Nya kläder:
- Ett cowboyset har kommit till modebutiken The Fashion Barn i Silvergladebyn!

Ett coolt cowboyset!
Ett coolt cowboyset!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget


Okej vad tyckte då jag om detta? Jag fullkomligt älskar hästrasen, den kanske inte är lika 'unik' som frieserhästarna, men den har något visst som jag tycker är väldigt orginellt med rasen! Den är charmig, söt & känns verkligen som Pippi långstrumps häst, Lilla gubben! 
Cowboysettet var inte heller någon besvikelse, riktigt snyggt, bra matchade färger &  det finns väl inte så mycket mer att säga om dem ;)

Det enda jag saknade på denna uppdatering var det svart westerntränset & huvuduppdraget! Men annars diggar jag den skarpt!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback