Dagliga uppdrag vid Observatoriet

Publicerat: 2013-07-30 / 13:31:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Det var ett bra tag sedan jag faktiskt orkade ta mig tid att göra de dagliga uppdragen hos Mario uppe vid Observatoriet. Om jag ska vara ärlig så har jag tröttnat ordentligt på det.. Det har blivit lite som Björn & Agnetha uppdragen, kul ibörjan men sedan blir det för mycket. Det blir väldigt segt när man inte känner att man kommer någonstans utan bara står och stampar på samma plats! I nuläget så är jag populär med A.A.E & har nu den längsta resan upp till beundrad framför mig..
Men jag ska nu ta tag i detta & börja göra alla uppdragen som finns där uppe dagligen. Satsigt ;)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback