Dressyrträning med Thunder

Publicerat: 2013-07-09 / 15:28:00 | Kategori: Sophia Youngstar
Idag så har jag har tränat dressyr med Thunder i ridhuset. Hon är otroligt lättlärd och positiv till arbete så jag har verkligen på känn att hon kan bli något en vacker dag! Hon var jätteduktig & klarade av allt galant, även de svårare övningarna som verkligen krävde mycket av både mig och henne.

Jag red i samlad galopp: så samlade att hon tillslut kunde stå på stället och galoppera, övade på halt och halv halter, sedan blev det lite skänkelvikning och som avslut skrittade vi ut en kortis i naturen runt ridhuset för att båda skulle få pusta ut lite efter dagens hårda pass! 

Nu taggar vi inför ett dressyrpass för Cristina om några dagar, då hon ställer upp som tränare!
 
  
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback