En gåva från Rob & Bob (SPOIL)

Publicerat: 2013-07-18 / 13:23:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Mycket av kläderna man får i uppdrag, kan jag ha lite svårt att hitta outfits till & liksom kunna bära upp! Men gåvan från smugglarna var en glad överaskning. En lila jacka! Nom nom nom, perfekt med tanke på att jag har ett lila träns som jag köpte för längelänge sedan & aldrig kunnat använda eftersom att jag inte har något lila i min garderob ;_; Men nu är den tiden förbi & jag tänkte nu på en gång ta att fixa ihop en outfit till detta mästarplagg. Dessutom är det ju väldigt bra! Med 8 i rida, 4 i hoppa & 1 i kommando!

Förresten: Är det bara jag som tänkt på hur trevliga Rob & Bob har blivit? Förrut var de riktig surpuppor, men nu så är dem riktigt glada! Haha kanske för att vi räddad Bob från en haj & en galen kapten Brus.. Men de var ju dessutom så himla snälla & gav butlern hans dröm kristallflaskor, hunden speciellt goda hundkex & Carney hans glödlampor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback