Islandshäst till SSO

Publicerat: 2013-07-12 / 17:00:00 | Kategori: Sophia Youngstar
Jag hoppas verkligen att det kommer att komma Islandshästar till Jorvik! Skulle vara super coolt särskillt om man kunde tölta med dem. Jag hade nog utan tvekan varit först i kön om att köpa en i så fall! Om dem skulle komma tror jag att dem skulle vara lite mindre en dem andra hästraserna, för det är dem ju i verkligheten också så det känns ju rätt logiskt! Förresten har ni tänkt på att Tim-Can liknar en islandshäst med sin stora pannlugg och lite utav sin kroppsbyggnad?
  
 

Alltså kanske inte helt hundra, men jag skulle lätt kunna tänka mig att se Tim-Can komma töltande över en äng!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback