Köpa eller inte köpa, det är frågan

Publicerat: 2013-07-21 / 11:09:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Innan jag fixade mer Starcoins, så kom det där med att köpa en till häst inte på tal! Jag kände att jag hade varken pengar, tid eller lust till att ta hem en till häst som ska levlas, skötas och så vidare.. Men nu står jag stadigare & tanken har väckts. Det är helt sjukt hur gärna jag vill klicka på köp knappen just nu, för att sedan få upp det glada meddelandet om att min nya häst står och väntar på mig i hemstallet. För är man proffesional shoppaholic som jag så finns det inget bättre än att köpa nya saker, eller i detta fall: hästar! Samtidigt tvekar jag, kommer det funka eller kommer jag behöva sälja den igen på dirren eftersom att jag inte hinner med? Åh, jag är fortfarande inte klar med Masten eller Connys levling och att få ännu en till som ska jobbas upp till level 15?

Suck.. Jag vet exakt vilken häst det är som står på tur & det har jag vetat ända sedan rasen kom till spelet! Men nu när jag äntligen kan köpa den så blir allt så svårt.. Det blir så knäppt när man vill två saker samtidigt, förstår ni hur jag känner? Dessutom är jag den typen av person som övertänker allt, får alltid extrem beslutångest vilket gör att jag står kvar och stampar på samma plats länge! Så alltså Köpa vs Inte köpa?
 
 

Sylvie Yellowstone
Publicerad: 2013-07-21 / 12:43:50 | Blogg: http://sylvieyellowstone.blogg.se

Det är ett svårt beslut! ;/ Men jag tycker nog att du ska avvakta med att köpa med tanke på att du var så säker på tidigare att du inte skulle köpa :) Vill du spendera kan du istället lägga pengarna på någon snygg outfit, kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback