Lära känna övningar med Pricken

Publicerat: 2013-07-25 / 22:19:13 | Kategori: Cristina Silverbell
Nu har jag haft Pricken i lite över ett dygn & sakta men säkert håller vi på att bekanta oss med varandra. Som det sanna snille jag egentligen är så fick jag den fantastiska idén att köra lite tillitsövningar med mitt nya stjärnskott! Eller jaa, helt enkelt barbacka & utan träns. På så sätt fick vi lära oss att lyssna på varandra & vara extra lyhörda - annars funkar det inte! Så först red vi till ridhuset, men eftersom att jag avskyr ljuset där & ville ta lite bilder under passet, så ändrade vi snabbt vår destination till 'Valedale! Bland blommor & blad så hade vi sedan en alldeles förträfflig stund tillsammans! Lägg märke till att vi svävar strax ovanför marken på första bilden, haha supermanhäst! 8D

 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback