Min drömhjälm *-*

Publicerat: 2013-07-07 / 17:27:14 | Kategori: Cristina Silverbell
Jag kan utan att blinka säga är denna är min absoluta drömhjälm, detta kommer givetvis också bli mitt nästa köp! Det kan jag bestämma här och nu. För att försöka visa hur otroligt gärna jag vill ha den så kan jag lova er (med Sophia som vittne) att jag ska inte köpa något annat klädesplagg innan jag köpt denna hjälm! Så gärna vill jag ha den.. Som proffessional shopaholic kommer detta bli svårt men jag vet vad jag vill och denna är allt det plus lite till

Den har varit lite utav en dröm för mig länge kan jag erkänna, har smygkikat på den flera flera gånger och varje gång suckat över dels priset och dels mitt rykte med Valedale som sätter sig mitt i vägen och hindrar mig från att köpa den. Självklart gillar jag den svarta proffshjälmen också som jag faktiskt redan har, men den är så otroligt mainstream och jag känner att den bruna är så mycket mer Cristina Silverbell. Den är annorlunda och så sjukt-underbart-galet-fabulous-dunder-snygg att jag bara smäller av! Mina vänner, håll tummarna och hjälp mig för nu börjar sparandet och kampen för att göra denna skönhet till min..! 

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback