Championatstankar

Publicerat: 2013-06-06 / 17:12:00 | Kategori: Championat
Jag är fortfarande så glad över att Championaten kommit till Jorvik! Det är verkligen hur roligt som helst. Men om jag nu skulle välja ett favoritlopp så är det absolut Fort Pinta eller Firgrove. FPC är nytt och fräsht med en underbar omgivning och FGC är så himla "spännande" och en utmaning. Eller ja i alla fall för mig, då jag knappt hinner köra championat på vardagen då skolan är igång osv.

Men något som kan vara lite tråkigt är just det faktum att dert mycket för vissa handlar om hur många rosetter du har i ryggsäcken och hur många lopp om dagen som du vinner.. Det känns som att det här med att gilla folk för personligheten har glidit ur greppet och nu gillar man varandra beroende på hur mycket priser den andres häst sprungit in. Det här kanske bara är jag - så no haters tack! Mina åsikter punkt! 

Vilket som tillbaka till det positiva, jag hoppas att det kommer ett championat runt Valedale sjön snart! Eller något med Pi och Skuggåsarna kanske? Fast det blir nog lite svårt att tävla mot varandra inne i träsket men omkring kanske?? Ajaaaa vi får vänta och se! Jag är otroligt förväntansfull inför vad nästa championat kommer bli :D

/Cristina Silverbell
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback