Tre veckors paus

Publicerat: 2013-06-17 / 10:41:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Idag så åker jag, Cristina Silverbell IRL iväg, och kommer vara borta i ca tre veckor! Detta leder till att jag inte kommer ha möjlighet att uppdatera under den tiden. Tre veckor är en lång tid och det känns otroligt synd att behöva skriva detta då jag kommer sakna bloggen  ;_; Nåja Sophia ska försöka uppdatera lite granna - dock ska även hon resa bort.. När jag kommer tillbaka så kommer det bli intensiv bloggning det kan jag garantera er! Dessutom tänkte jag tidsinställa ett par inlägg till tiden jag är borta, tyvärr bara ett par!

UPDATE: Jag kommer inte har någon som helst tillgång till varken dator, internet osv.. Därav detta!

 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback