Flyttar till VG

Publicerat: 2013-06-11 / 11:06:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Över sommaren så känner jag att jag vill bo på en annan plats.. Jag har under en lång tid nu låtit mina kära hästar stå hos Steve, men det kändes som om det var dags för en förändring. Så från och med nu så är det Vingården som är mitt hem! Jag fullkomligt älskar hur det har blivit nu när Björn & Agnetha varit framme med sina blommor och buskar. Superfint! Dessutom så finns det många dagliga lopp där och det är helt okej avstånd till resten av Jorvik. Kände att jag ville bo ett snäpp närmare GÅD dessutom.. Även om det betyder att jag får längre till FP och de andra stallen! Men är hur glad som helst och tänkte nu gå och packa ur hästarna ur transporten ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback