Golden Hills Valley

Publicerat: 2013-06-10 / 11:02:00 | Kategori: Cristina Silverbell


Dagens SSO outfit fick bli på min fina Coolboy! Dock har jag helt ärligt blivit lite sugen på att döpa om honom till något med Gold i! Han är ju lite gyllene till färgen så det känns ju som en fullträff. Eller? 

På mig då! Jag bär en Sportig proffshjälm på huvudet och tröjan är En gåva från FelicityEleganta ridbyxor får styra upp outfiten och till detta matchar jag med Baronessans handskar och Snövita ridstövlar! De där ridbyxorna är utan tvekan bland de bästa köpen jag gjort! Svinsnygga, passar till allt och rätt bra också.

Coolboy har sin knoppade man som jag börjar gilla mer och mer! Den ger outfitsen en lite mer seriöst känsla och jag har ju ingen annan knoppad häst. Vita man- & svansrosetter får stå för dekorationerna och på huvudet har han Nattgrimman, som matchas med Nattryttarsadeln! Nykomligen i oufiten är Trädgårdsfilten som jag fick av Björn & Agnetha. Baaammm, jag fullkomligt älskar den! Formen, färgerna, allt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback