Klädshop till Stallet Gyllenbladet

Publicerat: 2013-06-09 / 14:22:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Jag hoppas att det kommer en klädshop till Stallet Gyllenbladet! Shopen skulle ju kunna placeras vid brevlådan och åhh.. Det skulle vara så underbart - jag hoppas det är något som kommer komma. Fast just nu så ligger ju hästraser och huvudäventyret i centrum för kommande uppdateringar hoppas jag! Men erkänn att det vore awesome med en till affär vid Stallet Gyllenbladet?!



Esmeralda Silverforce
Publicerad: 2013-06-09 / 15:20:29 | Blogg: http://monokerus.blogg.se/sso

Det finns ju inga klädaffärer vägg i vägg med något stall i Jorvik, så jag tror inte att det kommer hända :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback