Nattryttare (Knoppat CB's man)

Publicerat: 2013-06-09 / 00:01:00 | Kategori: Cristina Silverbell

Körde en chansning och knoppade Coolboys man.. HAHA ni ska se när jag travar med honom - så himla fult - halsen ser ut som en struts!! Men annars så tyckte jag att han kunde bära upp det, i alla fall i den här outfiten! Nattryttaroutfit fick det bli till och med! Passande nog så fotade även när stjärna kommit fram.


Körde på en bäcksvart outfit, vilket satt som handen i handsken på min feinaaa pöjk! Nejmen skitsnyggt blev det om jag får säga det själv! Orkar inte skriva ut vart allt är ifrån men om ni undrar över något så är det bara att kommentera! :)

Vi får se om jag byter tillbaka till den långa vågiga manen i framtiden! Men har jag nu fixat knoppar så kan han lika gärna få ha det ett tag!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback