Utsläppt VS knoppar

Publicerat: 2013-06-08 / 09:49:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Jag har blivit väldigt sugen på att knoppa CoolBoy's man! Han ser så himla maffig ut då, även om jag älskar hans långa man.. Men det känns som om det är dags för en förändring och detta känns helt rätt! Men jag är ändå inte helt hundra, även om det är billigt att frisera hästen så ja.. Jag har liksom inte största kassan på SS just nu så varje liten Starcoin gör skillnad! Men vad tycker ni? Knoppat eller utsläppt??



Esmeralda Silverforce
Publicerad: 2013-06-08 / 12:01:36 | Blogg: http://monokerus.blogg.se/sso

Det knoppade var rätt häftigt, men det är ett minus eftersom det inte finns någon pannlugg och dessutom sticker ju en av knopparna rakt upp genom tränsets nackstycke. Så personligen skulle jag hålla mig till den långa manen ^^

Svar: Ah det är sant, saknaden av pannlugg är väl det som stör mest tycker jag! Men vi får se hur jag gör ;) /Cristina
starstableteam.blogg.se

Lily Silverhall och svea riverstar
Publicerad: 2013-06-08 / 16:48:09 | Blogg: http://amazingdolphins.bloggo.nu

utsläppt är finnast

Ebba Youngland
Publicerad: 2014-05-01 / 15:56:11 | Blogg:

Hej hej!
Jag är en sån som är förälskad i lång man så jag tycker den,men du får bestämma!
Hoppas det går bra med manarna!

ses! ;D

Mvh:Ebba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback