Min prinsessa

Publicerat: 2013-10-20 / 12:46:22 | Kategori: Cristina Silverbell

Åhh jag dör vad snygg den här hästen är! Blir lika hänförd varje gång man på måfå knäpper lite bilder och sedan ser hur fina dessa bilder faktiskt blev! Vad annars när man har en sådan pingla till häst ;) Måste varit det bästa köp jag gjort. Jag fullkomligt avgudar Andalusiernas (frieser hästarnas också för den delen) rörelser. Är dock glad att man kan byta man, då jag är beroende av att få vara åtminstonde lite unik. Haha jag vet att det är svårt att vara unik då det är så otroligt många som faktiskt spelar Starstable, men man kan ju alltid fantisera lite..!

 

Esmeralda Silverforce
Publicerad: 2013-10-20 / 16:31:33 | Blogg: http://monokerus.se/

Grymt snygg pålle och fantastiska bilder :D

Svar: åh tusentack! Visst är hon väl underbar? 8D
starstableteam.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback