Är Jorvik Gazette nu borta för gott..?

Publicerat: 2013-09-13 / 11:09:00 | Kategori: Starstable
Ni som spelat Star Stable ganska länge minns säkert Jorvik Gazette? För er som inte gör det, så var detta en tidning som drevs av Star Stable-gänget & kom ut då ungefär varannan månad. Tidningen fylldes med allt från det allra senaste i butikerna, till de nyaste äventyren, men även annat smått och gott! Nu verkar det tyvärr som om tidningen är ute ur bilden for gott, då länken i sidospalten som fanns på nyheter nu är borta, även så verkar alla nummer också ha försvunnit!

Jag tycker det är jättesynd då jag älskade tidningen, den var fantasifull & något att så fram emot utöver uppdateringar och äventyr! Frågan är nu om det kommer komma något nytt, eller har teamet nu lagt hela tidnings-grejen bakom sig?? Hmm.. Med sorg måste jag nog erkänna att det andra alternativet känns mer troligt.. Men minnet av denna trevliga tidning kommer alltid finnas i våra hjärtan!

 

Anonym
Publicerad: 2013-09-13 / 13:33:44 | Blogg:

De valde att lägga ner tidningen då spelet blev så stort internationellt, för att det skulle bli så mycket jobb med översättning och liknande :P fast det är synd, det var en väldigt häftig grej.

Esmeralda Silverforce
Publicerad: 2013-09-13 / 13:34:27 | Blogg: http://monokerus.se/

Sorry, det var jag där uppe, signaturgrejen ville inte samarbeta xP

Lily Silverhalll
Publicerad: 2013-09-14 / 19:58:43 | Blogg:

Synd att dem lade ner tidningen :( @esmereldasilverforce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback