Dagliga rutiner

Publicerat: 2013-09-25 / 09:43:00 | Kategori: Sophia Youngstar
Dessa sju punkter är saker som jag gör för det mesta när jag loggar in på Starstable. Självklart finns det lite annat småfix som även ingår i mina dagliga rutiner! Som t.ex. att bara rida runt, motionera hästarna eller hänga med bästa klubben Ice Mustangs!

Detta är sju saker som jag startar dagen med!
  •  Sköta alla mina hästar - borsta, kratsa hovar, mata & ge vatten! 
  •  Stänga alla dagliga sprickor 
  •  Göra alla dagliga uppdrag med AAE
  •  Fortsätta levlingen av Daydreamer.
  •  Tävla ponnyloppet med Brolle (Rockstar!)
  •  Arbeta på ryktet med Jorviks fiskeklubb!
  •  Göra alla dagliga uppdrag i Valedale!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback