Au revoir (på återseende) Coolboy

Publicerat: 2013-09-11 / 10:44:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Som ni säkert minns har jag på senare tiden grubblat mycket är hurvida jag borde sälja Coolboy eller inte. Igår kväll fattade jag beslutet, efter att ha spenderat hela eftermiddagen i stallet - bara pysslat med honom och gett honom en massa godsaker. Jag har insett att vi är inte helt rätt för varandra, Coolboy är en sann gentleman som förtjänar en ryttare som är redo att satsa hundra procent på honom och det kan jag för tillfället inte erbjuda. Så därför rullade hästtransporten ut från stallplanen igår med min fina Conny. Jag kan erkänna att det högg till i hjärtat när jag hörde hans gnäggning för sista gången, då bilen brummade iväg.. 

Men jag ångrar inte att jag sålde honom, nej inte för fem öre! Han kommer få det så bra nu och med lite tur kommer jag inom en snar framtid dessutom kunna slå på TVn och se honom plocka priser i Grand Prix!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback