Den svåra gröndalstävlingen

Publicerat: 2014-04-24 / 12:37:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Ni kan ju gissa om jag tappade hakan när jag insåg att jag nu har tillgång till ridtävlingen i gröndal även om jag inte är beundrad med Goldspurs! Hahh nejnej så flitig har jag verkligen inte varit, tvärtom är jag knappt gillad.. Men inte är jag mindre glad för det! Har verkligen gått och längtat efter att få köra detta lopp och nog känns det lite som en dröm att man inte längre behöver vara beundrad för det, utan endast "gillad!"

Belöning även om man inte gjort något egentligt jobb är alltid härligt det! Ändå kan jag inte låta bli att undra lite varför de bestämde sig för att öppna upp tävlingen för fler nu och inte tidigare, då många redan hunnit bygga upp sitt rykte med Goldspurs - endast för att få tillgång till detta! Lite surt må jag säga, men bra för mig heheh.. Detta uppskattas extrem mycket och nu jösses kommer detta lopp köras flitigt!

 
 
 
 
 

Jennifer Purpleheart
Publicerad: 2014-05-10 / 16:27:14 | Blogg:

Det där är lätta gröndaltävlingen c;

Svar: Hah jahaa! Hade ingen aning om att det fanns två! /Cristina
starstableteam.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback