Mitt hjärtegull!

Publicerat: 2014-04-27 / 16:58:00 | Kategori: Cristina Silverbell

Karin Sweetwright
Publicerad: 2014-04-28 / 12:37:49 | Blogg: http://Sweetwright.blogspot.com

Jag älskar dom där små sockerbitarna. Köpte en i lördags!

Ebba Youngland
Publicerad: 2014-05-01 / 18:44:10 | Blogg:

Hej!
Jag är i level 14 med 2 hästar,jag är så dålig på att spara så det blir aldrig mer hästar i stallet!
Jag är trött på det,jag har försökt spara till en arab,friser,pinto,och ponny.
Men det går inte att spara,man måste ju spara men det går bara inte!

Jag tänkte att ni 2 hade många hästar och kanske har några tips,har ni det?

Jag undrar hur man sparar sc,tips?
Tacksam för svar!! <3

Mvh:Ebba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback