Uppdaterade shoppar

Publicerat: 2014-04-11 / 18:06:02 | Kategori: Cristina Silverbell

Något som jag verkligen diggar, är hur bekväma de nya shopparna blivit! Man märker att starstableteamet snappat upp våra önskemål då de senast tillkomna affärena - nu syftar jag på shoppen vid Ferdinands hästmarknad och Zed's lilla butik - har haft samma praktiska funktion! Nämligen att när man "går in i" shoppen så kan man inte se spelarna runt omkring en, alltså kan man få sig en bra titt på plagget innan man köper det! Även så kan man välja att se utrustningen/plaggen ur olika vinklar!

Denna funktion dök upp för första gången i spelet när det gjordes en upprustning av häststylisterna om jag inte minns helt fel? Dock har många önskat denna funktion till alla affärer runt om i spelet. Detta tror jag inte kommer att ske på ett bra tag eller alls för den delen, men vem vet? Det är i sig ett rätt stort projekt att rusta upp varje shopp i hela spelet.. Därför tycker jag att det räcker mer än väl om de nya affärerna som sätts upp är försedda med dessa funktioner!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback