Dagen sammanfattad i en bild!

Publicerat: 2014-06-01 / 12:27:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Eftersom att jag inte varit inloggad på starstable på mer än två veckor så har jag haft lite uppdrag och uppdaterade områden/funktioner att ta in! Dock är det ju kul att ha lite att göra, vardagen på Starstable blir ju lätt lite enformig när man hunnit spela ut alla uppdrag och endast har levling att roa sig med.. Men nu får ni ursäkta mig, för jag har nämligen en klockmakare i en säck som knappast kommer att leverera sig själv. Tummen upp till detta uppdrag förresten, var verkligen en frisk fläkt jämtemot de senaste småuppdragen som kommit!

 

caroline
Publicerad: 2014-12-05 / 07:51:32 | Blogg:

är deta starstable teamet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback