Nytt för idag

Publicerat: 2014-06-29 / 12:29:34 | Kategori: Cristina Silverbell
Blev relativt förvånad när jag loggade in idag och insåg att midsommaruppdragen med skattjakten fortfarande går att göra..? Förväntade mig nog att den skulle försvunnit vid midsommarveckans slut, dock är det ju jättekul att den fortfarande är tillgänglig då det alltid är trevligt med lite nytt i garderoben! Och efter en kort skattjakt idag så fick jag mig en ny tröja. Tycker verkligen att den är jättesöt och fungerar utmärkt med den exotiska känslan som Fort Pinta nu börjat leverera..!


Ebba Flowerstorm
Publicerad: 2014-08-09 / 12:25:29 | Blogg:

Hej! Jag undrar om ni skulle kunna visa lite om dur ni gör alla era coola effekter osv på eran blogg i en kategori? :) Jo skulle gärna vilja veta mer om er header och er bloggdesign om du fattar ;)

Sofie Dusksmith
Publicerad: 2014-12-29 / 13:38:15 | Blogg:

Hej! Jag undrar en sak, hur kan man se i vlk server man e i? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback