Tinkerhästar påväg!

Publicerat: 2014-06-02 / 15:12:31 | Kategori: Cristina Silverbell
Okej hörni nu utgår jag helt enkelt ifrån att ni har sett förhandsvisningarna av de stundande tinkerhästarna, som nu även fått ett releasedatum! Ja, mina vänner tro det eller ej men dessa hästar är nu utlovade att komma redan om två dagar i nästa onsdagsuppdatering. Så skriv upp den 4 juni för då släpps denna efterlängade ras!

Efter att ha - skummat igenom de andra bloggarnas reaktioner till raserna, kollat på videon som Starstable släppte på sin youtube-kanal och även kikat lite på de enstaka bilder som lagts upp nu på förhand - så har jag nu bildat mig en egen åsikt om dessa mycket omtalade hästar. Och jag skulle vara en stor lögnare om jag skrev att de var enbart positiva.



Nej nu ska jag vara helt ärlig med er fina ni, jag är knappast något större fan av tinkerhästarna. Inte för att de inte är välgjorda - för självklart ska teamet ha massor med beröm för hur 'verklighetstrogna' de verkar vara att döma av sneakpeaks. Anledningen till att jag troligen inte kommer att införskaffa någon av de två variationerna på rasen, den kommer ju i både svart- och brunskäck, är att jag helt enkelt inte faller mig i smaken, alls. Att döma av videon så känns den lite väl framtung och huvudet var i allmänhet lite för "klumpigt" för min smak. Självklart kanske jag får äta upp mina ord när jag sett hur hästarna ser ut i spelet - de kanske är dösnygga där, vem vet? Men nej, jag är inte speciellt imponerad och hänförd av denna ras än så länge och det kommer att krävas mycket för att ändra på det..!

Dock betyder inte detta att jag inte förstår uppståndelsen kring dem och att andra redan nu ställt in sig på att ta hem en tinker så fort servern är uppe igen på onsda. Som alltid är det självklart upp till var och en att själv bilda sig en uppfattning och att därefter inte döma någon annan bara för att denne kanske inte delar dessa!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback