Make Up to Shake Up

Publicerat: 2014-03-16 / 13:17:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Såå förra veckan så råkade jag köpa ett smink, som jag nu i efterhand fick reda på var en bugg.. Som Starstable nu har åtgärdat och fixat till, tyvärr till det sämre. Och eftersom att jag var så otroligt missnöjd med det smink som jag nu istället fick, så blev ännu en tur till Jarleheims andra frisörsalong! Som för den delen är råtuff, kommer lätt gå dit nästa gång jag är sugen på en förändring! 
Hur jag såg ut när jag kom ut igen? Ja det kan ni ju se själva här nedanför, blev en härligt somrig sminkning. Älskar de busigt rosiga kinderna och den lätta sminkningen! Har nog aldrig fastnat såhär mycket för ett smink, så nu blir det inget byte av make up på ett bra tag!
 
 
 

Regina Eastwright
Publicerad: 2014-03-17 / 01:03:22 | Blogg: http://www.eastwright.blogg.se

Man kan ju be om pengar för att du fick "fel" nu när dom åtgärdat buggen. Om du inte gjort det förstås :)

Svar: Tack för tipset! Visste faktiskt inte detta, men får väl ta och höra av mig till Starstable och se om jag kan få en slant i ersättning!:)
starstableteam.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback