En enkel väg till Spejarmäster..!

Publicerat: 2013-08-02 / 21:32:56 | Kategori: Cristina Silverbell
Upptäckte idag att man nu kan åka hästtransport direkt till Spejarmästers grotta! Hehe trodde faktiskt bara att man kunde åka därifrån först, men att det inte gick åt det motsatta hållet.. Men smart är det, nu går det alltid fort dit - detta skvallrar ju om att vår favorit Spejare kommer vara med mycket i kommande äventyr, varför skulle man annars sätta dit en hästtransport om man inte skulle behöva åka dit rätt mycket? Men man vet ju aldrig, min teori kan vara fel..? Håller tummarna på att jag har rätt, jag avgudar Spejarmäster, så otroligt cool är han ju! Sanningen är att jag älskar hela idéen: Han ser allt, hör allt, vet allt! Haha stalker! Nejmen tycker att det är råtufft, dessutom älskar jag hans tillhåll *-*

Nu väntar vi bara på att det ska komma hästtransport till Gyllenåsarna som man faktiskt kan åka till, det tar så lång tid att rida dit! Eller ja inte för mig då, jag bor ju på Vingården! Men för dem som bor i Fort Pinta kanske det är sådär halvdant roligt att behöva rida över hela ön för att ta sig från punkt A till punkt B?

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback