Nu händer det grejer!

Publicerat: 2014-06-23 / 15:20:23 | Kategori: Bloggrelaterat

Efter att ha bott i Jorvikstallet i vad som känns som lite mer än en evighet nu. Så kände jag att det var dags för mig och mina hästar att dra vidare, precis som den kringresande hästmarknaden! Det tog mig inte heller speciellt lång tid att bestämma mig för vart vi skulle slå oss ner härnäst - då jag alltid varit lite småsugen på att slå rot i de djupa skogarna i Valedale..! Så alltså är det från och med nu just i Valedale som jag har mitt hemstall och planerar att stanna kvar i åtminstonde någon månad framöver. Man skulle kunna se det som ett välbehövt miljöombyte, då detta stall är mycket fridfullare än den ständigt fullpackade stallplanen i Skördebygden - även om det också har sin charm!

VIKTIG INFO: Sophia kommer inte ha möjligheter att uppdatera under de kommande 6 dagarna pga. att hon är bortrest och därmed inte har någon som helst tillgång till internet. Dock kommer jag fortsätta blogga som vanligt..!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback