Förändring ger plats för förbättring

Publicerat: 2013-09-12 / 11:09:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Som ni kanske märkt så är jag en sådan person som älskar att jämföra hur saker utvecklas och förändras, speciellt sidor som nu t.ex. Star Stable. Jag har letat fram filmer, bilder och allt möjligt bara för att ge både er som inte varit med så länge & mig själv en bättre uppfattning. Detta är någt som jag anser både roande och intressant!
Så kom jag att tänka på den otroliga renovering som gjordes av sidan för ett bra tag sedan, jag minns själv inte så mycket - då detta inträffade precis under en av mina pauser. Alltså loggade jag bara in en dag en tid senare och insåg att hela sidan var annorlunda. Dock kan jag inte säga att det kom som en chock eller något, ibörjan märkte jag inte ens det. Jag älskar den förändring som sidan gjort, den har rustats upp för att kunna växa sig större och större för var dag som går - och tur är väl det då den faktiskt gör det! Fördelen med den gamla, var att jag tyckte den var lite 'mysigare' den kändes lite mer spännande och originell, men den nya är som motargument mer lättförstådd & mer stilren! Jag uppskattar både det gamla och nya Star Stable, fast inget kommer ju kunna konkurrera med hur otroligt bra det är idag. En annan sak som jag älskar hos spelet, är att den inte tar slut, just som du trodde att du sett allt så finns det ännu lite mer att se, upptäcka och förstå!

Minns ni också den gamla designen som sidan hade?
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback