En saknad vän är hemma

Publicerat: 2014-04-25 / 17:55:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Nu var det ett bra tag sedan jag satt på min kära andulusier Autumnrains trygga rygg! Det var sent igår kväll som jag fick ett litet ryck och fick en sådan lust att hämta hem min fina häst från sin semester på hästön. Och det var precis detta jag gjorde!

Så dagen idag fick bli för mig och henne! Med en vardags outfit jag inte heller haft på länge på, så trampade vi runt lite här och var, för att liksom "lära känna" varandra igen efter den långa tiden isär! På senaste tiden har jag haft lite tankar om hurvida jag tänker behålla henne eller inte. Jag har funderat och funderat, tvivlat på vår relation och om vi faktiskt fungerar så bra tillsammans? Ändå så fattade jag i slutändan beslutet att behålla henne för tillfället, kanske måste vi bara "växa i" varandra och lära känna varandra mer? Kanske är vi fortfarande lite för främmande för varandra? Hur det blir i framtiden får vi se, det får tiden helt enkelt avgöra - om jag väljer att sälja henne eller behålla henne. Men det tar jag då!

Att hon är snygg finns det i alla fall inget tvivel på! Jag fullkomligt älskar hur spelet gjort hästarna som är i den lite grövre modellen - riktigt, riktigt snyggt jobbat!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback