En vacker dag så..

Publicerat: 2014-04-09 / 12:03:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Ända sedan den dagen som de klassiska svarta friserhästarna för första gången gjorde sin debut i spelet så har jag gått och suktat över dessa magnifika varelser! Efter lite övertalande så lyckades jag tillslut få Sophia att gå med på att låta mig provrida hennes frieser Thunderblaze. Vad kan jag säga mer än att det var kärlek vid första ögonkastet.. Ahhh jag vill så gärna köpa en och tro mig, det kommer jag - så fort min ekonomi är lite stadigare!
Lite bilder jag tog när jag, i sjunde himlen, valsade runt i Skördebygden på Sophias dösnygga häst!

Ja jag är medveten om att de flesta redan köpt sin frieserhäst redan och att jag troligen är ute ungefär ett halvår senare än alla andra. Men vad spelar det för roll? Enligt mig spelar det verkligen ingen roll - tycker det känns så fånigt att hålla på och snacka om vilka hästar som är inne och ute! Vad spelar det för roll om hästen funnits i en vecka eller ett år när det inte påverkar hästens utseende eller egenskaper? Det är ju samma häst!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback