The Harvest Counties (=Skördebygden)

Publicerat: 2014-04-26 / 15:56:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Trots att det nu gått ett halvår sedan Skördebygden lanserades så är detta område mer populärt än någonsin tidigare! Detta är faktiskt väldigt häftigt då Gyllenåsarnas dal som introducerats långt tidigare inte alls var lika intressant för många efter samma tid. Dessutom så fortsätter detta område fortfarande att expanderas och underhållas med nya fiffiga tillägg vilket fortsätter att locka oss att stanna!

Jag minns fortfarande dagen, som om det vore igår, när man lade sista handen på arbetet vid bron vid Nilmers högland och byggmästare Donald äntligen lät en träda in i det område som idag känns så självklart! Att detta var den största enskilda releasen som gjorts sedan spelet för första gången lanserades är ju ingen hemlighet, men att den är även den vackraste!

Maffiga Jarlaheim!
Detta var en av de första bilderna från Jarlaheim som släpptes!

Att se sig mätt på detta område är för mig omöjligt, jag blir bara mer och mer fäst vid det för varje dag som går! De nya mer personliga karaktärerna, de otroligt välarbetade omgivningarna och alla charmiga detaljer som detta område har! Dessutom så älskar jag variationen som vi fått gentemot Silverglade och Gyllenåsarna!

Att släppa ett område, lika stort som ungefär en tredjedel av de områden som vi tidigare kände till är extremt. När vi först blev insläppna i området så blev jag helt ärlig nästan förskräckt av hur stort det faktiskt var. För stort ansåg jag det till och med. Redan då insåg jag att det skulle ta tid att utforska och lära känna de nya omgivningarna och platserna - vilket jag, otålig som jag är, inte alls tyckte var rimligt. Idag så kan jag inte låta bli att sucka och himla med ögonen över min rastlöshet och mitt dåliga tålamod. För här står jag nu, ett halvår senare och är lycklig över att varje dag kan finna nya, för mig, oupptäckta platser - tack vare denna jätte lansering som teamet gjorde! Och det vill jag verkligen tacka för!


Denna ovanstående video, tror jag de flesta av er minns då den släpptes inför releasen av Skördebygden!

Vad poängen var med detta inlägg är kort och gott ett tecken på uppskattning över denna fantastiska spelutökning som vi fått ta del av! Likaså hoppas jag att ni också kommer ihåg att visa uppskattning åt vårt fantastiska starstable-gäng som ständigt för spelet framåt!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback