Priset för årets sämsta hästägare går till..

Publicerat: 2014-03-22 / 12:18:00 | Kategori: Cristina Silverbell
.. Cristina Silverbell! Jag får faktiskt lite smått ångest när jag tänker tillbaka på vilken otroligt dålig hästägare jag varit på senaste tiden.. Har ridit omkring på kanske 2-3 av mina totalt 7 hästar, medan resten fått stå kvar och damma i sina spiltor. Men nu tusan ska det bli ändring! Till att börja med så kommer jag variera mellan att tävla championaten mellan Nightmaster och Skydancer, eftersom att jag äntligen har två hästar på level 15! Sedan kommer jag allt eftersom försöka sätta igång alla hästar igen efter deras tilfälliga vila och om det är någon som jag redan i förhand vet att jag inte kommer att ha tid med så för han/hon åka på en kort vacay till hästön! Visst låter väl det rätt schysst? 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback