Dags att rensa upp bron i Skördebygden?

Publicerat: 2014-03-08 / 18:59:00 | Kategori: Cristina Silverbell
En detalj som jag faktiskt inte varit så värst medveten om förrän idag, är hur otroligt skabbig som den östra bron ifrån paddockön faktiskt är - vilket enligt mig är otroligt synd det den har strukturen av en riktig liten sagobro! Ni vet sådanna som poppat upp i bilderna i sagoböckerna man bläddrade igenom som liten. Åh den är faktiskt jättecharmig så varför låta den stå och se ovårdad ut?

Skulle ju inte vara helt fel med ett uppdrag då man rensade bort ogräset åtminstonde - mossan överlever man med, men nej usch vad jag stör mig på de stora ogräsblommorna som letat sig upp i sprickorna. De ger denna mycket välanvända bro ett väldigt förfallet och fult intryck. Så snälla starstable låt oss rusta upp denna lilla godbit men som nu ser ut att förfalla trots att den är mitt i allt! Oj vilken jobbig städmänniska jag är..
 

L
Publicerad: 2014-03-11 / 14:52:47 | Blogg:

Älskar er blogg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback