En av mina personliga favoriter

Publicerat: 2014-03-25 / 12:54:00 | Kategori: Cristina Silverbell
OM NI INTE GJORT NÅGRA UPPDRAG MED SMUGGLARNA ÄN OCH VILL UNDVIKA SPOILERS SÅ RÅDER JAG ER ATT SCROLLA FÖRBI DETTA INLÄGG!
Ett av mina absoluta favorituppdrag genom tiderna - är och kommer alltid att vara det äventyret då vi skulle rädda Bob som klantig som han är druttat i vattnet..! Eller som jag annars kallar det "Jakten på Bob".  Då man var tvungen att stressa runt i områdena kring Smuggelgrottan i GÅD, Väskobbens fiskeby och vidare stallet Gyllenbladet, för att förhindra att vår smugglande vän flyter ut till havs för gott (...)

Jag minns fortfarande hur jag och Sophia pratade via skype samtidigt som vi körde första delen av uppdraget! Oftast brukar jag kunna vara rätt "kräsen" vad gällande uppdrag, fånig som jag är, men hur tusan kunde jag undvika att brista ut i skratt när Bob först blir jagad av en haj och sedan påkörd (kidnappad..) av kapten Brus skepp. Ändå var det kaptenens bistra kommentar efteråt som blev droppen - jag tror aldrig att jag skrattat så mycket åt ett uppdrag som jag gjorde då! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback