Lite extra fickpengar (fick-starcoins?)

Publicerat: 2014-03-20 / 16:08:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Eftersom att jag var en av de spelare som blivit snuvad på 25 SC i och med att jag betalade för ett smink som var en bugg (!) som sedan blev åtgärdat och ersatt med det egentliga sminket.. Som för den delen enligt mig inte var alls lika fint - så passade jag på att mejla in till supporten för att höra om jag kunde få mina pengar tillbaka då jag hört att många andra gjort detta! Jaja, jag vet att det är urfånigt att gnälla över en sådan liten mängd starcoins, men eftersom att jag är försatt i en (stor) ekonomisk kris just nu vad gällande starcoins så.. Och som på beställning så fick jag svar från dem idag! Måste verkligen passa på att uppmärksamma hur otroligt grym Starstable supporten faktiskt är - inte bara för att jag fick 10 extra SC tillbaka (höhö..) utan för att de faktiskt tar sig tid att ta itu med de problem som vi spelare mejlar in om! En massa cred till er, för ni är grymma!

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback