Redigeringsförsök #1

Publicerat: 2014-03-24 / 12:07:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Jag är utan tvekan den typen av person som föredrar att sitta och beundra andras verk - hellre än att själv försöka mig på att redigera bilder. Vilket egentligen inte är konstigt då det finns så otroligt många bloggare och spelare som är så fantastiskt duktiga på just att redigera! Ändå så slutade det med att jag i behov av att slå ihjäl lite tid, prövade att redigera lite man, svans, pannlugg, hår och sånt! Jag är mycket väl medveten om att det intet ser speciellt professionelt ut, men vad ska man förvänta sig efter första försöket?  om ni har några bra redigeringstips för nybörjare får ni jättegärna kommentera och dela med er av dem!
 

Feya Starborn
Publicerad: 2014-03-24 / 18:59:17 | Blogg:

Ser ju bra ut!:) Mitt tips är väl att inte ge upp utan fortsätta öva! Övning ger färdighet;)

Svar: Tusentack!
starstableteam.blogg.se

Juliette Stardawn
Publicerad: 2014-04-05 / 12:58:17 | Blogg: http://jstardawn.blogg.se/

Jag tycker den här bilden är superfin! :D

Svar: åh tacktack!;)
starstableteam.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback