Tankar om framtida hästköp

Publicerat: 2014-03-30 / 18:04:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Efter mycket tänkande och analyserande så har jag kommit fram till att det inte kommer bli några fler hästköp för min del, förrän det kommit någon ny unik hästras - som t.ex. araberna och frieserhästarna, till spelet! Inte nog med det så kommer mina framtida hästköp endast vara planerade, alltså inga fler spontanköp! (Hur roligt det än må vara att handla utan att tänka..) På senaste tiden så har Starstable leverat alldeles för många nya färger av de hästar vi redan blivit presenterade för. Dessutom så har de varit väldigt fina vilket gjort att jag slutat upp med inte en eller två, utan tre nya hästar! Och när jag bränner dessa summor på hästar som egentligen inte bidrar med något "nytt" till spelet, missförstå mig inte - jag älskar de nya hästfärgerna och kombinatonierna, då man egentligen skulle vilja har lite fler unika hästraser. För jag antar att det inte bara är jag som fortfarande går och rullar tummarna i väntan på lipizzanerhästarna som vi redan tidigt blev utlovade?

Bluerebel - ett av mina spontanköp, dock gillar jag honom inte mindre för det även om det ledde till att jag slutade upp luspank!

Observera att detta inte betyder att jag ångrar mina köp - för det gör jag verkligen inte! Jag fullkomligt avgudar de alla tre: Hawkeye, Moonhunter, Bluerebel. Inte heller skulle jag vilja att Starstable slutade leverera nya färgkombinationer till de hästar vi redan känner till - men lite variation vore faktiskt trevligt! Jag ser tillexempel otroligt mycket fram emot att se hur lipizzanerhästarna kommer se ut i spelet! Inte heller vore det fel med fjordingar, om det nu vore möjligt att få dessa att se snygga ut i spelet?
 
Så vad vill jag komma fram till med detta helvirriga inlägg? Jo! Jag kommer inte att köpa några fler hästar innan det dykt upp en till "unik" hästras i spelet. Och när det gör det, så ska köpet vara planerat - allt ifrån namn till historia ska skräddarsys till hästen! Samtidigt som jag blir irriterad på mig själv för min otålighet och tröstshoppande i väntan på nya raser: så vill jag verkligen understryka denna önskan om nya raser till Starstable-teamet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback