Puhh..

Publicerat: 2014-05-08 / 17:37:12 | Kategori: Cristina Silverbell
Efter förra veckans uppdatering då hästmarknaden i paddocken vid Jorvikstallet packades ihop och reste vidare till Fort Pinta: Så placerades ju de Frisiska sporthästarna och den senast tillkomna Andalusiern ut på lite olika stall runtom Skördebygden - De finns alltså fortfarande kvar i spelet, trots att marknaden flyttat! Detta är dock lite synd, hade varit lite kul omväxling med lite limited edition-hästar..

Vad denna flytt resulterade: Var att en vissa lite äldre hästraser försvann tillfälligt - vilket helt ärligt skrämde mig rejält! Har alltid haft ett gott öga till den Westfaliska hästen som tidigare stod i säljstallet vid Paddockön och när jag inte längre kunde finna den blev jag extremt besviken.. För någon gång i framtiden så kommer jag att ta hem den, det enda som är osäkert är när. Men som tur var så dök den upp igen nu i veckans uppdatering och går istället att hittas vid Fort Pinta, där hästmarknaden nu slagit sig till ro tillfälligt!

Tycker förresten att det verkligen var på tiden att vi fick vår paddock tillbaka! Har snappat upp att det inte bara är jag som tyckt att det varit otroligt irriterande när paddocken utanför Jorvikstallet varit oåtkomlig för oss att nyttja under tiden som hästmarknaden hållit till där!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback