Det ursprungliga Star Stable Online

Publicerat: 2013-08-11 / 13:01:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Jag började spela Star Stable någon gång under året 2012, nästan ett år efter att spelet för första gången öppnats upp för omvärlden. Eftersom att jag blev medlem så pass sent, så är den enda version av halvön som jag sett och känner till, den som vi kan se idag: Förrutom Gyllenåsarna och dem på senare tid nyöppnade områdena då.. 

Men något som alltid gjort mig så nyfiken är att titta tillbaka på trailern som släpptes strax innan spelet slog upp portarna. Hur allt såg ut då liksom, man får sig ju en ordentlig titt på Silvergladebyn, som för den delen ser helt annorlunda ut! Om jag fick ett val så skulle jag lätt vilja åka tillbaka i tiden & registerar ett konto på Star Stable som det såg ut . Bara för att kunna klarare se hur otroligt mycket allt utvecklats!

Det är en stort och fantastiskt jobb som skaparna av Star Stable lyckats med, sidan växer för varje dag som går och att det blivit så stort är otroligt. Jag är glad över att vara en del av denna fantastiska 3D värld som Star Stable faktiskt är!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback