Hästtränare, blandade tankar

Publicerat: 2013-08-11 / 11:08:00 | Kategori: Cristina Silverbell
När jag först läste om hur en hästtränare kommit till Star Stable Online, och att man för en summa SC nu kan få sin häst enkelt upplevlad blev jag helt paff - detta var ju en av drömfunktionerna! Inget mer spring mellan loppen man nu kört hundra gånger & som jag i alla fall börjat tröttna lite på.. Men besvikelsen tog över rätt snabbt när priset på levlingen kom upp. För att få Masten från level 13 till level 14, skulle det kosta 350 SC!? Det är ju rena rånet, för att göra min åsikts tydligare: Jag känner mig lite smålurad - en önskefunktion kommer och vi måste betala en orimlig summa för att överhuvudtaget kunna använda den? Nej detta kändes inte helt rätt. Jag kommer inte använda mig av hästtränaren då min ekonomi i spelet redan går dåligt. Dock måste jag ju ändå hissa att funktionen faktiskt finns i spelet nu..!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback