Nu är det officiellt..!

Publicerat: 2013-08-14 / 11:57:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Dem släppte en liten bomb idag på onsdagsuppdateringen! Det har varit en massa snack om hur vida det kommer finnas ponnys i spelet eller inte, flera har ju även fått en skymt av filer som även det talat för att våra små vänner snart borde finnas. Och nu är det ju officiellt, de har nu gått ut med att det faktiskt kommer! Datum är inte bestämt, men det kommer! Dessutom så är dem ju att döma av bilden, sockersöta!

Jag trodde helt ärligt inte att det faktiskt skulle komma ponnys, eller i alla fall inte så snart! Men det är ju riktigt kul, dock tror jag inte det kommer bli så 'unikt' att ha en ponny. För jag antar att dem flesta vill ha en liten minihäst i sitt stall - jag är då inget undantag. Om dem är lika söta i spelet som på bilden, så kommer jag absolut att köpa en. Jag menar titta på den lilla skimmeln på bilden nedan! Underbar!

Men den tanke som slår mig är, kommer det komma speciell ponnyutrustning till? Det borde det väl, för dem är väl inte bara kortare, utan mindre i kroppen än våra stora hästar! Och då kanske utrustningen som finns blir förstor? Eller så anpassar den sig.. Jag har ingen aning, det återstår att se! Men visst hade det varit underbart om det kom en speciell shop bara med ponnyutrustning?! Åhh.. Jag ser verkligen fram emot att dessa små varelser ska få komma till Jorvik!

Är de inte söta så säg?!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback