De nyanlända pållarna

Publicerat: 2013-07-10 / 14:33:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Jag började med att rida till Marleys gård & ganska direkt märker man att de byggts om lite - ni ser ju själva på bilderna under att stallet blivit utbyggt så att de två hästraserna får dela stall! Kan ju säga att det var extremt svårt att få bilder på hästarna då det var minst sagt packat runt dem.. Det var typ omöjligt att ens få en glimt av pållarna!
 
Men här är dem i alla fall!

Min favorit var precis som jag gissade de bruna hästarna! Då speciellt den bruna Overon, den ser så himla mysig & söt ut. Lite småförvirrad liksom? Nå men den är helt underbar i allafall. Tyvärr har jag inte pengar nog att köpa en till häst nu men vi får se hur jag känner om några dagar. Förrut var jag ju störtsäker på att jag inte skulle ha någon American Paint horse men nu.. Aja vi får se! Ska ni köpa en?

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback