En mörk favorit

Publicerat: 2013-07-22 / 16:17:00 | Kategori: Cristina Silverbell
HATT: Svart toppluva // TOPP: Svart skjorta  // BYXOR: Svarta jeans  // HANDSKAR: Färgstarka handskar
SKOR: Vita discoskor

TRÄNS: Nattgrimma  // SADEL: Nattryttarsadel  // FILT: Vit snöfilt  // BENLINDOR: Vita, enfärgade
DEKORATIONER: Vita man- & svansrosetter
 
KOMMENTAR: En av mina absoluta favoriter vad gällande vardagsoutfits just nu! Troligen detta ni kommer se mig som mest i då detta känns helt rätt & verkligen jag. Svart & enkel men samtidigt väldigt snygg och clean är nog rätt beskrivning för den anser jag! Dessutom funkar det super på Masten då jag kan ljusa upp det lite med vita benlindor & rosetter!

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback