Försenat midsommarfirande

Publicerat: 2013-07-07 / 11:32:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Eftersom att jag var bortrest under midsommar och inte haft någon tillgång läs: ingen tillgång överhuvudtaget till internet så passade jag på att fira midsommar med Skydancer idag! Loggade in och gjorde äventyret igår och sedan så slutförde jag allt idag. Lite efter som jag är var jag helt själv vid midsommarstången men det gjorde minsann ingenting, då kunde jag bara dansa extremt mycket fulare och inte bry mig om i fall någon tittade ;D Sedan så köpte jag även en blomstkrans till min vackra springare, vilket är en självklarhet. Har jag krans, har Dancer krans - även om hon kanske inte uppskattade den lika mycket som jag gjorde! Så med detta vill jag börja önska er ett grovt försenat men ändå glad midsommar!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback