Frieserhästar på rea!

Publicerat: 2013-07-16 / 18:22:00 | Kategori: Sophia Youngstar
Minns ni att de sade att frieser hästarnas orginalpris skulle vara 1299 SC & bara under en kort tid efter releasen skulle vara extra billiga? Det verkar som om Starstable-gänget glömde bort det, eftersom att hästarna fortfarande säljs med rea-priset 990SC!
Fast det kan ju också vara så att dem ändrade sig, så att frieser hästarna allid kommer att vara lite billigare? Hmm, vi får väl se men man kan ju alltid hålla tummarna! Inte för att det gör mig någon skillnad, jag har ju min Thunderblaze och är otroligt nöjd med mitt köp. Gaahh, kan fortfarande inte riktigt fatta att dessa vackra varelser äntligen kommit till Jorvik.

 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback